středa, června 20, 2007

Takový klasický deníčkoid

Obvykle sem nepíšu jen tak co se mi stalo, ale výjimečně na to mám chuť. Nebo spíš jen tak shrnout posledních pár dní.
Mám byt. Mám práci. Žiju si ok. Skoro nepíšu, nebo jen shity. Nevím, jestli jsem se vůbec dostala na nějakou školu. Stále nemám kluka.
Toliko k věcem, které by mohly někoho zajímat.
Ale oni jsou i pozitivní věci :-) někdy. Dneska jsem si byla u Glutexa zaskákat. Super. Zítra odjíždím na dřevárnu. Ještě lepší. A tak podobně.
Ať žije výlev o ničem.

1 Komentáře:

At 11:25 odp., Blogger Glutexo said...

Jen pro upřesnění, termínem zaskákat je míněna počítačově-sportovní hra jménem DDR (Dance Dance Revolution) spočívající v „tancování“ nebo spíše skákání podle šipek objevujících se na obrazovce počítače podle hudby. Více informací třeba na anglické Wikipedii.

 

Okomentovat

<< Home